Informace k nákupu na e-shopu Den Braven

Chceme, aby k vám vaše objednávka dorazila rychle a bezpečně. Proto jsme pro vás připravili jednoduchou možnost platby a spolehlivou dopravu. Podívejte se, jak to u nás funguje.

Obchodní podmínky

GDPR

Můj účet

Platba

Doprava

Reklamace

Platba za objednávku

Platbu můžete pohodlně provést online kartou prostřednictvím bezpečné platební brány GoPay. Vaše platební údaje jsou v naprostém bezpečí a transakce probíhá okamžitě.

Platba kartou online

Doručení kurýrem PPL na vaši adresu.

Doprava objednávky

Vaše objednávky expedujeme prostřednictvím kurýrní služby. Zboží odesíláme následující pracovní den, takže si svou objednávku převezmete obvykle za 2-3 dny.

90 Kč prostřednictvím PPL

Doručení kurýrem PPL na vaši adresu.

ZDARMA nad 1 500 Kč

Od 1 500 Kč doprava zdarma.

Pro větší odběry

Potřebujete větší množství materiálu? Napište nám nebo zavolejte a domluvíme se na individuálních podmínkách dopravy a případných slevách.

Napište nám zprávu

stribro@denbraven.cz

Nebo nám zavolejte

+420 724 329 839

Vrácení a reklamace

Věříme v kvalitu našich produktů, ale rozumíme tomu, že se někdy věci nevyvíjí podle plánu. Proto máme pro vás jednoduché a férové podmínky pro vrácení i reklamaci zboží.

Vrácení nepoužitého zboží

Potřebujete něco vrátit? Žádný problém! Máte na to 14 dní od převzetí zboží. Stačí, když je zboží nepoužité a neotevřené v originálním stavu.

Jak na vrácení zboží?

  1. Ozvěte se nám do 14 dnů na e-mailovou adresu stribro2@denbraven.cz.
  2. Bezpečně zabalte zboží a do balíku přiložte kopii faktury.
  3. Odešlete bez dobírky vámi preferovanou přepravní společností.
  4. Jakmile balíček dorazí, vrátíme vám peníze!

Adresa pro vrácení

Den Braven Czech and Slovak a.s.
pobočka Stříbro
Plzeňská 1492, 349 01 Stříbro

Pro nepoškozené a nepoužité zboží nemusíte uvádět důvod vrácení. Poštovné při vrácení hradí zákazník.

Napište nám zprávu

stribro@denbraven.cz

Nebo nám zavolejte

+420 724 329 839

Reklamace vadného zboží

Dorazilo vám vadné zboží? Našich zákazníků si vážíme a případné nedostatky se snažíme vyřešit co nejrychleji. I když máme na vyřízení reklamace 30 dní, nechceme váš projekt zdržovat! Proces reklamace je velmi podobný procesu vrácení nepoužitého zboží.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Kontaktujte nás na info@denbraven.cz nebo +420 800 888 456.
  2. Popište problém a případně přiložte fotografie (pokud je to možné).
  3. Zašlete vadné zboží na naší adresu s kopií faktury.

Jak reklamaci vyřešíme?

  1. Výměna za bezchybný materiál.
  2. Vrácení peněz v plné výši.
  3. Částečné vrácení nebo výměna podle dohody se zákazníkem.

Adresa pro vrácení

Den Braven Czech and Slovak a.s.
centrála Úvalno
Úvalno 353, 793 91 Úvalno

Pokud je reklamace uznána jako oprávněná (zboží je skutečně vadné), uhradíme vám náklady na poštovné za odeslání i případné vrácení zboží zpět.

Napište nám zprávu

info@denbraven.cz

Nebo nám zavolejte

+420 800 888 456